понедельник, 4 апреля 2016 г.

Урок 21. Рекламний листок. (Домашнє завдання)


Урок 21. Створення реклами вашого бізнесу. Рекламний листок. (Домашнє завдання)

  1. Що було найскладнішим при створенні рекламного аркуша, і як ви подолали ці труднощі?
При створенні рекламного аркуша найважчим завданням було оформлення.

2.Як вебсайт може допомогти вам зробити ваше підприємство більш популярним?

Через вебсайт нашої фірми велика кількість осіб може дізнатися про наш бізнес і можливо зацікавиться нашимии послугами.


четверг, 17 марта 2016 г.

Презентація урок 19

Урок 19. Розробка маркетингової стратегії. Домашнє завдання

1. Що було найскладнішим завданням при створенні презентації маркетингової стратегії? Як ви подолали ці труднощі? 
2. Перегляньте декілька рекламних публікацій в газетах і журналах та складіть перелік елементів і видів реклами, які на ваш погляд є найбільш важливими. Якби ви мали створити рекламу для вашої продукції або послуг, як ви б її розробляли?

1.Найскладнішим завданням при створенні презентації маркетингової стратегії було правильно описати нашу маркетингову стратегію.
2.Інтернет-маркетинг, поштові розсилки та вкладки до журналів
Я б запросив на фірму людей які знаються на цьому

четверг, 10 марта 2016 г.

Урок 17-18 (частина 2). Домашнє завдання.

  1. Що Вам найбільш сподобалось в роботі на сьогоднішньому занятті? 
  2. Які труднощі виникли при виконанні завдань та як ви їх подолали? 
  3. Яким чином можна зробити так щоб ваша продукція/послуги користувалася попитом серед населення і враховувала його потреби і можливості.

  1. Обчислювати витрати.
  2. Виникли труднощі з обчисленням загальних витрат і чистим доходом.
  3. Треба опублікувати наш бізнес у рекламі.

Урок 17-18 (Частина 1). Домашнє завдання

  • Що було найскладнішим завданням при створенні таблиці бюджету, і як ви подолали ці труднощі?
  • Яким чином прогноз обсягу продажів допоміг вам оцінити ваш прибуток?
  • Яким чином бюджет допомагає вам у плануванні ваших витрат і розрахунку вашого прибутку?
  • Один з способів збільшити доходи полягає в популяризації вашої продукції або послуги і продажі більшої кількості одиниць. Яка частка з закладених у вашому бюджеті витрат витрачається на ці цілі? Які методи ви можете використовувати для зростання популярності вашої продукції/послуг серед клієнтів?


  • Найважчим завданням при створенні таблиці бюджету було обрахувати за формулами всі витрати
  • Прогноз обсягу продажів допоміг нам оцінити наші витрати і скорегувати їх.
  •  Бюджет допомагає у плануванні наших витрат і розрахунку прибутку, ми будемо розраховувати наші ресурси і корегувати витрати.
  • Половина бюджету витрачається на ці цілі. Ми можемо використовувати рекламні ресурси, зв'язки з друзями які теж можуть користуватися нашими послугами у майбутньому.

Діаграма прогнозу продажів